Full i går?

Något rätt gjorde jag i går för träningsvärken har gjort sig väl påmind. Men jag undrar om jag var full…?! Eller om Garmin var det…
Fast jag är i alla fall inte bakis i dag! Haha!

Oavsett hur mycket träningsvärk jag hade/har så ville jag inte missa onsdags-festen.
Först en löptur i skogen.

Och sen Load&HIIT som på tavlan inte verkade så jobbigt men som IRL var en killer! Alla överlevde förvisso men det var garanterat maxpuls på samtliga!

Kram från Ingmarie