Slant visst med fingret

Min plan var att ta det lugnt i dag för i morgon kommer det bli svettigt.
Men så såg jag att det var ett lunch-pass med Hyrox på Majoren och plötsligt hade pekfingret anmält mig till det.
Haha!
Som det kan gå va?

Det var superskoj och superjobbigt och det var allt en stund där på slutet som jag funderade på om jag ens skulle orka ta mig till jobbet…

Men jag tror minsann Garmin var tröttare än mig för den verkar helt snurrig!

 

Nu har jag gått på ”semester” 2 veckor men i ärlighetens namn är det bara ledigt från mitt nuvarande jobb. Redan på söndag ska jag nämligen vara på sommarjobbet några dagar….

Håhåjaja.
Men det är inte ett skvatt synd om mig utan helt självförvållat och lite ledig kommer jag hinna vara ändå.

Kram från Ingmarie

2 Comments

    • Ingmarie

      haha! Ja det kunde varit men tack och lov inte.
      Hyrox är 8 olika styrkestationer (ski, sledhe pusch + pull, broadjump burpees, farmers walk, row, lunges och wallball) med olika vikter, antal och sträckor och mellan varje springer man 1 km. Så nej det är inte crossfit.

Comments are closed.