Ingmarie-väder är det bästa om du frågar mig. Tyvärr är det ju inte så ofta det sker i detta land och just i dag var det nästan över innan det hann att börja. Jag var dock på jobbet när regnet öste ner som mest så då gjorde det inget att det var över då.
Men innan det var jag ute och svettades så det snudd på skvalpade i skorna. Det var så där varmt att t o m motvinden var lite skön emellanåt. Underbart!
6 x 5 minuter med 1 min vila. Enkelt och bra.
I ärlighetens namn var det ganska svettigt på jobbet också men av helt andra anledningar..
Kram från Ingmarie


