Sommarkort

Jag har slagit på stort och skaffat mig dubbla sommarkort på tåg/buss i år. Ett för Halland och ett för Skåne. Galet bra om du frågar mig!
Jag har redan utnyttjat båda och mer kommer det bli så det är väl investerade pengar.

I dag passade jag därför på att springa one way till Viken men jag hade inte fattat att det skulle blåsa motvind så mycket som det gjorde.
Men det var bara att gneta på och kanske det ändå var bra att jag hade en natur-fläkt i solgasset.

15 km inklusive språngmarchen till bussen efter spradan. Som sagt var tur man inte behöver så mycket kläder och ombyte för då hade jag aldrig hunnit. Nu var det bara på med kläderna igen och vidare direkt helt utan att riskera frostskador. Värtmen gjorde att allt t o m hann torka innan jag hoppade på bussen trots att det bara var knappt 1 km till den.
Wonderful!

Så sen blev det ett dopp till här hemma för det var absolut omöjligt att låta bli!

Kram från Ingmarie

 

 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *