Träning är min bästa medicin för själen och just i dag behövde jag den extra mycket för att lugna ner sinnet en smula.
Jobbet har nämligen bestämt sig för att krångla till mitt liv så nu är både facket och en jurist inblandat i det hela och jag kommer stå på mig in i det sista.
Fy bubblan alltså.
Fortsättning följer.
Hur som helst varför då välja en aktivitet när man kan välja två på samma dag?
Började med Load&HIIT och där blev dagens första näradöden-upplevelse. Hoppa hopprep är sjukt jobbigt och varken wall-balls eller rodd blir direkt enklare av att ha gjort det innan. Men skoj var det!
Nästa var detta.
Vi kan väl säga som så att ingen kom undan utan att bli genomsvettig och det var inte enbart för att termometern visade rött..
Gissa om detta var extra ljuvligt?
Kram från Ingmarie






