Solen strålar och temperaturen ökar! I alla fall några dagar framåt så gissa om jag passar på att tanka in av allt för att fylla på i kropp och själ.
Anders läste att det kan bli nytt värmerekord på lördag men det tror jag först när jag ser/känner det. Oavsett kommer det bli härligt!
Precis som i dag! Alltså lyllos mig som bor där jag bor.
Gårdagens pass kändes ända ut i underarmarna och fotlederna men märkligt nog gick det riktigt bra att springa lite intervaller.
Det fick dock räcka för i dag. Nu laddar jag för i morgon!
Kram från Ingmarie



