Starka atleter!

Man skulle kunna tro att i princip ingen vill köra någon tuffare träning när det vankas ”rekordvärme”. Särskilt inte löpning och absolut inte backintervaller! 🤪🔥

Då har man aldrig träffat de som tränar på Majoren.

Där är träningsvärk det enda man kanske, kanske gnäller över . Annars finns det liksom inga ursäkter. Kommer man då kör man!

Och som de körde!

10 + 8 + 6 minuter i backe med en aldrig sinande entusiasm. Alltså jag, och Todd, är så galet impade! Vilket gäng!

Fick med mig Camilla på en välbehövlig simtur i havet efteråt. ( Jag hade i ärlighetens namn inte kört med särskilt mycket utan mest peppat.) Makalöst fint vatten även om jag fick jobba med mina hjärnspöken när vi var vid den yttersta bojen. Jag har mina knep som till 99% funkar för att jag inte dras med in i dem . 🙏🏻

Det blev många dopp både före och efter och jag var inte ensam om det om jag säger så🤪

Jag och Anders passade på att ta en runda minigolf också. SMHI hade lovat reg men som så ofta hade de fel både med det och att det skulle vara klar himmel. Fast de hade rätt om värmerekord. Från förra som var 33,2 till dagens 33,4.😄

Jag vann i alla fall!

Kram från Ingmarie

 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *